lpg yedek parça
Sepetim 0
Alışveriş sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Sıralı Sistem LPG Tekleme Sebepleri

LPG Sistem Tekleme Sebepleri

 

Sıralı sistem tekleme sorunu ne tür sorunlardan kaynaklanır aşağıda anlatılmıştır.

1-Sıralı sistemlerde Lpg enjektör arızası meydana geldiğinde silindirlerde düzensiz oranda yakıt gider ve araç sarsıntılı ve teklemeli çalışır. Otogaz enjektör arızasını tespit etmek için youtube kanalında videoları izleyerek enjektör arızası tespitini yapabilirsiniz.

2- Gaz beyni yani (Regulatör) aızalı ise lpg enjektörlerine düzensiz basınçda yakıt gönderir. Sıralı sistem beyin arızası araçta tekleme yanı sıra yakıt tüketiminin artmasına neden olur.

 3-Sıralı sistem LPG elektirik tesisatında meydana gelen oksitlenme gevşeklik gibi sebepler aracın gazda düzensiz çalışmasına ve teklemesine sebep olur. Lpg montaj konusunda bilgi sahibi olmayan kişilerin yaptığı elektirik tesisatı montajında kablo bağlantılarında lehim kullanmazlar ise zaman içerinde kablolar bağlantı yerlerinden gevşeyerek ve oksitlenerek iletkenliklerini yitirip sıralı sistem Lpg'de tekleme gibi çeşitli arızalara yol açarlar.

4-LPG ecu arızası meydana geldiğinde belirli devirlerde tekleme sorunu yaşanabilir. Lpg Ecu arızasını tespit etmek için araca deneme amaçlı başka ecu takılmalıdır.

5-Sıralı sistem gaz kesici iç filtresi tıkalı ise yüksek devirlerde gaz beynine yeteri miktarda gaz gönderemez ve araçta teklemeye yol açar.

6- Motor suyu eksik olursa regülatöre sıcak su yeteri miktarda gelmez ve regülatör ısınmaz. Bu sebepten dolayı hem araçta tekleme ve düzensiz çalışma meydana gelir.

7- Motor su bağlantı yerlerinde kaçak var ise motor suyu dolaşımında hava yapma meydana gelerek regülatörün ısınmamasına enjektörlere sıvı gaz göndermesine  neden olup düzensiz çalışmaya yol açar.

8- Sıralı sistem LPG enjektör kabloları sıralaması yanlış dizildi ise araçta tekleme ve performans kaybı yaşanır.

9- Lpg enjektör değişimi esnasında enjektör nozul çapları yanlış ayarlanmış performans kaybı yakıt sorunu ve belirli devirlerde tekleme sorunu yaşanır.

10- Sıralı sistem araçlarda özellikle kış aylarında yaşanan tekleme sorunu gaza geçiş ısı ayarının düşük ayarlanmasından kaynaklanır. 

 Ateşleme Sistemi Kaynaklı Tekleme Nedenleri

1-Sıralı sistem LPG'li araçlarda her 50 bin km bir bujiler ve kablolar değişmelidir. Aksi taktirde teklemeye yol açarlar.

2- Aynı zamanda 100.000 km bir ateşleme bobini değişmesi gerekir. Özellikle alman üretim olan volkswagen, ve opel gurubu araçlarda kısa sürede bobinleri özelliklerini kaybetmekte olup sıralı sistem araçta tekleme sorunu ortaya çıkmaktadır.

3- Araçta bulunan rpm sensörü ve krank sensörü arızalı ise değişmesi gerekir. Aksi taktirde hem benzinde hemde gazda teklemeye yol açar.

 

Sıralı Sistem LPG Tekleme Sebepleri ile İlgili Ürünler

Destro Basınç Sensörü

Destro Map Sensörü kargo ve KDV dahil 200 TL

Fiyatı: 200,00 TL


Zavoli Sıralı Sistem Düğme

Zavoli Sıralı Sistem Düğme Kargo KDV Dahil 85 TL

Fiyatı: 150,00 TL


Mimgas Sıralı Beyin

Mimgas Sıralı Beyin 185 TL

Fiyatı: 185,00 TL


Prins Uyumlu Yeni Model Regülatör Diyafram Seti

Prins Uyumlu Yeni Model Regülatör Diyafram Seti 300 TL

Fiyatı: 300,00 TL


Brc Sıralı Sistem Regülatör Tamiri

Brc Sıralı Sistem Regülatör Tamiri 200 TL

Fiyatı: 200,00 TL


Brc Uyumlu 1500 Mb Sıralı Regülatör Diyaframı

Brc uyumlu 1500 mb Sıralı Regülatör Diyaframı Kargo KDV Dahil 150 TL

Fiyatı: 150,00 TL


Brc Tip Turuncu Enjektör

Brc Tip Turuncu Enjektör kargo KDV dahil 155 TL

Fiyatı: 155,00 TL


Landirenzo Sıralı Beyin Diyafram Takımı

Landirenzo Sıralı Beyin Diyafram Takımı Kargo KDV Dahil 150 TL

Fiyatı: 150,00 TL